Zwroty i reklamacje
Chcemy, aby proces zwrotów i reklamacji był dla Ciebie jak najbardziej klarowny i prosty. Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, podzielone na wygodne sekcje.
Zwroty
Jako konsument masz pełne prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny.
Jak dokonać zwrotu krok po kroku:
Poinformuj nas o swojej decyzji: Masz na to 14 dni od momentu doręczenia przesyłki. Możesz to zrobić na kilka sposobów:
Pisemnie (listownie): Autosticker ul. Radomska 4, 26-400 Przysucha
Elektronicznie (e-mail): Wyślij wiadomość na adres [email protected]
Odeślij produkt: Po poinformowaniu nas o chęci zwrotu, masz kolejne 14 dni na odesłanie produktu.
Zwrot płatności:
Po otrzymaniu od Ciebie zwracanego produktu, w ciągu 14 dni zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (do wysokości najtańszej oferowanej przez nas formy dostawy). Zwrot środków nastąpi przy użyciu tej samej metody płatności, której użyłeś podczas składania zamówienia, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie.
Ważne informacje dotyczące stanu produktu:
Pamiętaj, że odpowiadasz za ewentualne zmniejszenie wartości produktu, jeśli korzystałeś z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (czyli tak, jak mógłbyś to zrobić w sklepie stacjonarnym).
Jak dokonać zwrotu krok po kroku:
Poinformuj nas o swojej decyzji: Masz na to 14 dni od momentu doręczenia przesyłki. Możesz to zrobić na kilka sposobów:
Pisemnie (listownie): Autosticker ul. Radomska 4, 26-400 Przysucha
Elektronicznie (e-mail): Wyślij wiadomość na adres [email protected]
Odeślij produkt: Po poinformowaniu nas o chęci zwrotu, masz kolejne 14 dni na odesłanie produktu.
Zwrot płatności:
Po otrzymaniu od Ciebie zwracanego produktu, w ciągu 14 dni zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (do wysokości najtańszej oferowanej przez nas formy dostawy). Zwrot środków nastąpi przy użyciu tej samej metody płatności, której użyłeś podczas składania zamówienia, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie.
Ważne informacje dotyczące stanu produktu:
Pamiętaj, że odpowiadasz za ewentualne zmniejszenie wartości produktu, jeśli korzystałeś z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (czyli tak, jak mógłbyś to zrobić w sklepie stacjonarnym).
Sposoby zwrotu
Gdy już zgłosisz nam odstąpienie od umowy, masz 14 dni na odesłanie zakupionego towaru.
Adres do zwrotu: Autosticker ul. Radomska 4, 26-400 Przysucha
Jak wysłać?
Możesz skorzystać z usług dowolnej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki.
Ważne:
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Przesyłkę należy nadać w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu.
Adres do zwrotu: Autosticker ul. Radomska 4, 26-400 Przysucha
Jak wysłać?
Możesz skorzystać z usług dowolnej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki.
Ważne:
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Przesyłkę należy nadać w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu.
Reklamacje
Zapewniamy Ci pełne prawo do reklamacji każdego produktu zakupionego w naszym sklepie, jeśli okaże się on wadliwy lub niezgodny z umową. Nasza odpowiedzialność w tym zakresie wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
W jaki sposób zgłosić reklamację?
Jeśli po otrzymaniu towaru zauważysz w nim wady lub uszkodzenia, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym.
Reklamację możesz złożyć:
Pisemnie (tradycyjnym listem) na adres: Autosticker ul. Radomska 4, 26-400 Przysucha
Elektronicznie (e-mailem) na adres: [email protected]
Co powinno zawierać zgłoszenie reklamacyjne?
Aby ułatwić i przyspieszyć rozpatrzenie Twojej reklamacji, prosimy o podanie w jej opisie:
Szczegółowych informacji o produkcie, rodzaju wady i dacie jej wystąpienia.
Twojego żądania dotyczącego sposobu rozpatrzenia reklamacji (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy).
Twoich danych kontaktowych (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail).
Pamiętaj, że powyższe wytyczne są jedynie zaleceniem i nie wpływają na skuteczność złożonej reklamacji.
Twoje uprawnienia w ramach reklamacji:
Zgodnie z przepisami, przysługują Ci następujące możliwości:
Naprawa lub wymiana na nowy: Możesz żądać naprawy produktu lub jego wymiany na nowy, wolny od wad. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji Twojego żądania, jeśli byłoby ono niemożliwe do spełnienia lub wiązałoby się z nadmiernymi kosztami w porównaniu z inną opcją.
Obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy): Możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub wadę usuniemy. Nie możesz odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Gdzie odesłać reklamowany produkt?
Prosimy o przesłanie reklamowanego produktu na adres:
Autosticker ul. Radomska 4, 26-400 Przysucha
Koszty przesyłki reklamacyjnej pokrywamy my.
Termin rozpatrzenia reklamacji:
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Brak naszej odpowiedzi w tym terminie (w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny) oznacza, że Twoja reklamacja została uznana za uzasadnioną.
W jaki sposób zgłosić reklamację?
Jeśli po otrzymaniu towaru zauważysz w nim wady lub uszkodzenia, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym.
Reklamację możesz złożyć:
Pisemnie (tradycyjnym listem) na adres: Autosticker ul. Radomska 4, 26-400 Przysucha
Elektronicznie (e-mailem) na adres: [email protected]
Co powinno zawierać zgłoszenie reklamacyjne?
Aby ułatwić i przyspieszyć rozpatrzenie Twojej reklamacji, prosimy o podanie w jej opisie:
Szczegółowych informacji o produkcie, rodzaju wady i dacie jej wystąpienia.
Twojego żądania dotyczącego sposobu rozpatrzenia reklamacji (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy).
Twoich danych kontaktowych (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail).
Pamiętaj, że powyższe wytyczne są jedynie zaleceniem i nie wpływają na skuteczność złożonej reklamacji.
Twoje uprawnienia w ramach reklamacji:
Zgodnie z przepisami, przysługują Ci następujące możliwości:
Naprawa lub wymiana na nowy: Możesz żądać naprawy produktu lub jego wymiany na nowy, wolny od wad. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji Twojego żądania, jeśli byłoby ono niemożliwe do spełnienia lub wiązałoby się z nadmiernymi kosztami w porównaniu z inną opcją.
Obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy): Możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub wadę usuniemy. Nie możesz odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Gdzie odesłać reklamowany produkt?
Prosimy o przesłanie reklamowanego produktu na adres:
Autosticker ul. Radomska 4, 26-400 Przysucha
Koszty przesyłki reklamacyjnej pokrywamy my.
Termin rozpatrzenia reklamacji:
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Brak naszej odpowiedzi w tym terminie (w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny) oznacza, że Twoja reklamacja została uznana za uzasadnioną.
Inne reklamacje
Jeśli napotkasz problemy związane z funkcjonowaniem naszego sklepu internetowego, takie jak trudności z działaniem konta klienta, formularza zamówienia, czy inne nieprawidłowości dotyczące naszych usług elektronicznych, możesz złożyć reklamację.
Proces składania takiej reklamacji jest taki sam, jak w przypadku reklamacji dotyczących produktów (opisany powyżej).
Co powinno zawierać Twoje zgłoszenie?
Abyśmy mogli sprawnie i szybko rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o zawarcie w niej następujących informacji:
Dokładny opis napotkanej nieprawidłowości (rodzaj problemu i data jego wystąpienia).
Twoje oczekiwania dotyczące rozwiązania problemu.
Dane kontaktowe (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail).
Pamiętaj, że powyższe wskazówki są jedynie zaleceniami i nie wpływają na skuteczność złożonej reklamacji, nawet jeśli podane informacje są niekompletne.
Proces składania takiej reklamacji jest taki sam, jak w przypadku reklamacji dotyczących produktów (opisany powyżej).
Co powinno zawierać Twoje zgłoszenie?
Abyśmy mogli sprawnie i szybko rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o zawarcie w niej następujących informacji:
Dokładny opis napotkanej nieprawidłowości (rodzaj problemu i data jego wystąpienia).
Twoje oczekiwania dotyczące rozwiązania problemu.
Dane kontaktowe (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail).
Pamiętaj, że powyższe wskazówki są jedynie zaleceniami i nie wpływają na skuteczność złożonej reklamacji, nawet jeśli podane informacje są niekompletne.