FAQ – najczęściej zadawane pytania
Zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które najczęściej pojawiają się u naszych klientów – od szczegółów dotyczących zamówień, przez metody płatności, aż po zwroty i dostawy.
Chcemy, żeby zakupy u nas były jak najprostsze i przyjemne – dlatego znajdziesz tu wszystko, co może Cię zainteresować.
Czy przesyłki są doręczane także w sobotę?
Nie. Standardowa przesyłka kurierska doręczana jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
Co zrobić jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?
Jeśli dostarczono do Ciebie niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 532842444 lub mailowo: [email protected] i przekaż nam szczegóły swojego zamówienia. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 16.00
Czy mogę zmienić zamówienie? Czy mogę zrezygnować z zamówienia, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane?
Gdy zamówienie zostało złożone i potwierdzone, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Tobą a Sklepem. Nie możesz zmieniać zamówienia, ale możesz odstąpić od umowy, rezygnując z realizacji całego zamówienia. Aby anulować złożone zamówienie, skontaktuj się z obsługą sklepu, najlepiej pod adresem poczty elektronicznej [email protected] podając szczegóły zamówienia.
Co zrobić jeśli nie pamiętam hasła do swojego konta?
Jeśli zapomnisz hasła do konta, kliknij w link „Zapomniane hasło” znajdujące się w menu STREFA KLIENTA na samym dole strony. Zostaniesz przeniesiony na stronę gdzie należy wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail. Wyślemy Ci w wiadomości email, odnośnik potrzebny do utworzenia nowego hasła.
Jak dodać produkty do mojego koszyka?
Aby dodać produkty do koszyka, musisz najpierw określić ich “ilość”, a następnie kliknąć przycisk “Dodaj do koszyka”, aby umieścić produkt na liście Twoich zakupów.
Jak znaleźć produkt którego szukam?
Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu produktu, skorzystaj z wyszukiwarki produktów w górnej części każdej strony. Wystarczy wpisać w polu wyszukiwania słowo lub słowa kluczowe i kliknąć przycisk „Szukaj” (ikonka lupy). Wyniki wyszukiwania zostaną wyświetlone na stronie wraz z linkami do poszczególnych produktów lub grup produktów.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Niestety nie ma takiej możliwości.
Jak mogę zapłacić w sklepie internetowym?
Proponujemy płatność za pomocą przelewu internetowego, szybkich płatności internetowych lub też płatności za pobraniem.
Czy realizujecie wysyłki poza granice naszego kraju?
Niestety, ale nie.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zamówienia złożone w sklepie Internetowym są realizowane w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie, w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
W momencie płatności za pobraniem, w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia.
W przypadku odbioru osobistego zamówione produkty czekają od razu na Ciebie. Pamiętaj jednak, że termin odbioru należy wcześniej uzgodnić, kontaktując się ze sklepem.
W momencie płatności za pobraniem, w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia.
W przypadku odbioru osobistego zamówione produkty czekają od razu na Ciebie. Pamiętaj jednak, że termin odbioru należy wcześniej uzgodnić, kontaktując się ze sklepem.
Nie znalazłeś odpowiedzi, której szukałeś?
Żaden problem – napisz do nas, a z przyjemnością rozwiejemy Twoje wątpliwości.
Jesteśmy tu po to, by pomóc: [email protected]