Czy przesyłki są doręczane także w sobotę?

Nie. Standardowa przesyłka kurierska doręczana jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

Czy mogę zmienić zamówienie? Czy mogę zrezygnować z zamówienia, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane?

Gdy zamówienie zostało złożone i potwierdzone, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Tobą a Sklepem. Nie możesz zmieniać zamówienia, ale możesz odstąpić od umowy, rezygnując z realizacji całego zamówienia. Aby anulować złożone zamówienie, skontaktuj się z obsługą sklepu, najlepiej pod adresem poczty elektronicznej biuro@autosticker.pl podając szczegóły zamówienia.

Jak dodać produkty do mojego koszyka?

Aby dodać produkty do koszyka, musisz najpierw określić ich “ilość”, a następnie kliknąć przycisk “Dodaj do koszyka”, aby umieścić produkt na liście Twoich zakupów.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Czy realizujecie wysyłki poza granice naszego kraju?

Niestety, ale nie.

Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?

Jeśli dostarczono do Ciebie niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 532 842 444 lub mailowo: biuro@autosticker.pl i przekaż nam szczegóły swojego zamówienia. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 16.00.

Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do konta?

Jeśli zapomnisz hasła do konta, kliknij na Moje Konto znajdujące się w prawym górnym rogu każdej strony, a następnie na link „Nie pamiętam hasła”, a natychmiast wyślemy Ci nowe.

Jak znaleźć produkt, którego szukam?

Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu produktu, skorzystaj z wyszukiwarki produktów w górnej części każdej strony. Wystarczy wpisać w polu wyszukiwania słowo lub słowa kluczowe albo numer produktu i kliknąć przycisk „Szukaj” (ikonka lupy). Wyniki wyszukiwania zostaną wyświetlone na stronie wraz z linkami do poszczególnych produktów lub grup produktów.

Jak mogę zapłacić w sklepie internetowym?

Proponujemy płatność za pomocą przelewu internetowego, szybkich płatności interneotwych lub też płatności za pobraniem.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zamówienia złożone w sklepie Internetowym są realizowane w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie, w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

W momencie płatności za pobraniem, w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia.

W przypadku odbioru osobistego zamówione produkty czekają od razu na Ciebie. Pamiętaj jednak, że termin odbioru należy wcześniej uzgodnić, kontaktując się ze sklepem.